اولین کارخانه تولید کننده پمپ خنک‌کننده رآکتور در چین

پمپ خنک کننده راکتور RUV در نیروگاه هسته ای چین مورد استفاده قرار می گیرد. و توسط انرژی هسته ای چین گواهی نامه مورد تایید برای این پمپ صادر شده است.

در حال حاضر شرکت کا اس ب در حال راه اندازی کارخانه ساخت پمپ برای سایر نیروگاها ی هسته ای می باشد.

سفارشات شرکت

پمپ ksb پیش از این نیز سفارش تامین پنج پمپ سوخت هسته ای شیووان را دریافت کرده ، این اولین نقطه از جهان هست که بزرگترین راکتور در سری AP/CAP ساخته خواهد شد یک بخش از این پروژه در مقر Frankenthal و دیگری در شانگهای که مقر شرکت سرمایه گذاری مشترک کا اس ب و ای تی دی، تولید خواهد شد.

تست پمپ RUV

نمونه اولیه پمپ ksb RUV با موفقیت کامل تست های درخواست شده را در لینگانگ چین گذرانده که قابلیت اطمینان عملیاتی پیوسته آن را ثابت کرده است.
تمامی مقادیر اندازه گیری شده حتی از مشخصات رسمی نیز فراتر رفته و در کل پمپ RUV توانست در بیش از ۷۰۰ ساعت در دمای بیش از ۵۰۰ ساعت در دمای بیشتر از ۲۸۴ درجه سانتیگراد قرارد دارد.

تست قطعات پمپ

مطابق با آزمایشات پس از راهاندازی پمپ با برق ۷.۵ مگاوات بیش از ۵۵۰ بار فشار را تامین می کند و در نهایت پس از توقف آزمایش و جداسازی قطعات، همه اجزاء در شرایط بسیار مناسب قرار داشتند.

گواهی نامه پمپ ksb مدل RUV

درنهایت گواهی نامه شرکت ksb نقطه عطف مهمی برای شرکت می باشد که باعث شده نزدیک به ده سال به عنوان بزرگترین شرکت در زمینه فناوری هسته ای می باشد

پمپ ksb RUV