تفاوت های انواع موتورهای ksb

موتورهای کارآمد همه این تفاوت‌ها را در پمپ ksb ایجاد میکند.

مصرف توان اضافی در پمپ ها و فشار آوردن به پمپ می تواند در گذر زمان باعث خسارات و هزینه های بسیار شود برای حل این مشکل شرکت ksb از موتور های کارامد تر استفاده می کند تا توان مصرفی پمپ را تامین و فشار اضافی را از روی پمپ بردارد.

انتخاب پمپ مناسب

زمانی که یک موتور و یک پمپ با هم ترکیب می شوند یا به اصطلاح کوپله می شوند قدرت و کارایی هر کدام نیز با هم ترکیب می شود که در نهایت باعث بوجود آمدن راندمان بهتر برای پمپ می شود. شرکت پمپ ksb برای هر یک از محصولات خود این راندمان را اندازه گیری کرده و در اختیار کاربر قرار می دهد تا به نسبت نیاز و کارکرد خود پمپ مورد نیاز خود را انتخاب کنند تا بهترین کارکرد را برای آنها داشته باشد. و در نهایت یک انتخاب درست می توند به صرفه جویی انرژی و بالا رفتن عمر پمپ و همچنین پایین آمدن هزینه ها کمک کند.

موتورهای کارآمد همه این تفاوت‌ها را در پمپ ksb می‌سازند

عملکرد عالی موتورهای جدید KSB

برای کارخانه های تصفیه آب که بدنبال کاهش هزینه های خود هستند موتورهای KSB یک انتخاب عالی برای آنها می باشد تا با طراحی نوین خود بهترین عملکرد و بالاترین گشتاور را در خروجی موتور با کمترین مصرف انرژی به آنها ارائه دهد و این ویژگی موتورهای KSB را از بقیه موتورها متمایز می کند.

عملکرد عالی موتورهای جدید KSBتعمیر و نگهداری می‌تواند زمان شما را به پول تبدیل کند

برای نگهداری و تعمیر پمپ های مورد استفاده در تاسیسات و صنعت یک برنامه خاص توسط KSB ارائه می گردد. و همین برنامه کلید اصلی طول عمر پمپ های جدید KSB و همچنین باعث جلوگیری از قطع برق اجباری می شود. به عبارتی همیشه پیشگیری بهتر از درمان است. بسیاری از محصولات KSB طوری طراحی شده اند که به سادگی قابل تعمیر و قطعات مکانیکی آن قابل دسترس باشد و در نهایت رعایت این اصول می تواند باعث صرفه جویی در زمان و پول شود.

چگونه از مسدود شدن گرفتگی جلوگیری کنیم

ارائه پمپ‌ها با طرح‌های پروانه‌ای که می‌تواند به کاهش میزان گرفتگی پمپ کمک کند و تعمیر و نگهداری را کاهش می‌دهد. این طرح‌ها عبارتند از vortex impellers (که دارای مجوز عبور آزاد اضافی هستند)، impellers با built ساخته‌شده در cutters برای کمک به شکستن مواد جامد و impellers با لبه‌های منتهی به شکل خاص که برای جلوگیری از گرفتن مواد فیبری طراحی شده‌اند.
استفاده از پروانه های قدیمی باعث گرفتگی پمپ ها در طول زمان می شود و همین امر باعث می شود تا مجبور شویم پمپ را از منبع خود خارج کرده و اقدام به رفع مشکل نمایید و همین امر باعث اطلاف وقت و توقف کار می شود

 

فکر کنید که پمپ‌های سیستم، قلب سیستم هستند

پمپ ها به تنهایی کاری را از پیش نمی برن ولی پمپ ها به عنوان قلب یک مجموعه می باشند و برای هر نوع فعالیتی یک سیستم خاص برای آنها در نظر گرفته شده. حال با این تفاسیر شرکت ها و کارخانه ها برای تامین پمپ مورد نیاز خود و همچنین استفاده از آنها در صورتی که خواستار بهترین کارایی باشند نیاز به مشاوره با تامین کنندگان پمپ را دارند، شرکت KSBIRAN در همین راستا آماده ارائه مشاوره و انتخاب پمپ مناسب به شما عزیزان می باشد. در نهایت یک مشاوره درست می تواند به کاهش هزینه و همچنین بهره وری بیشتر و کارایی بهتر این نوع پمپ ها می گردد.