ساخت و تولید

نمایندگی جدید شرکت ksb در سوئد

شرکتksb سایت نمایندگی خود را در کشور سوئد به روز رسانی خواهد کرد. در این سایت محصولات پمپ ksb و همچنین شیرالات ksb تولید خواهد شد. البته مثل همیشه محصولات جدیدی نیز در این نمایندگی رونمایی و در دست تولید قرار می گیرند.
همچنین در وب سایت جدید این شرکت نیز با ارائه اطلاعات جدید و کلیدی در مورد محصولات ارائه داده است. از جمله: داده های فنی، اسناد، قیمتها، زمان تحویل، و البته موجود بودن کالا قرار خواهد گرفت. تا بدین وسیله کاربران قادر باشند به راحتی محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایند. البته برای این کار ابتدا کاربران باید در سایت شرکت ثبت نام نمایند.

انجام معاملات آنلاین

کلیه معاملات شرکت از این پس می تواند از طریق وب سایت و از درگاه MyksB Business انجام شود. از سری خدمات ارائه شده در این سامانه می توان به امکان رهگیری محصول اشاره نمود. که بدین وسیله کاربر در هر لحظه می توان کالای خود را ردیابی کند. و از کلیه اطلاعات مراحل تولید و خروج از انبار محصول خود آگاه باشد.

دسترسی به مراحل

در این سامانه همچنین امکان سفارش آنلان و پرداخت انلاین نیز فراهم شده است. تا مراحل خرید کالا و خروج از انبار با نهایت سرعت انجام شود. علاوه بر این با استفاده از سیستم EDI امکان رهیری سفارش و همچنین صدور فاکتور یا صورت حساب. تائید سفارش و حتی برگه صدور تحویل جنس از طریق سایت فراهم شده است.
این امر باعث شده تا اشتباهات انسانی به حداقل رسیده. و یک ارتباط شفاف بین کاربر و شرکت ksb ایجاد شود. و همین امر باعث اعتماد دوطرف خواهد شد.

خدمات سرویس جدید

در زمینه خدمات، کاتالوگ محصولات، قطعات یدکی نیز فعالیت های بسیاری انجام شده و همکاران ما در تلاش هستند. تا نمای کاملی از ارائه درست خدمات و مشتری مداری را ارائه نمایند. یکی از ویژگی های این سیستم این است. که کاربران به سادگی می توانند با وارد کردن شماره سریال به تمامی اطلاعات مربوط به قطعه. از جمله صورتحساب، کاتالوگ، نقشه ها و برگه های اون محصول را به کاربر ارائه دهد.

اهداف شرکت ksbiran

در همین راستا شرکت ksbiran به عنوان قدیمی ترین و بزرگترین ارائه کننده محصولات ksb در ایران در تلاش است. تا با رعایت تمامی اصول مشتری مداری در جهت ارائه خدمات سریعتر و مناسب به کاربران، اقدام به طراحی سایت و ارائه مستقیم محصولات به آنها نماید. تا در نهایت محصولات کا اس بی را با مناسب ترین قیمت به درست مصرف کننده نهایی برساند.
و در همین راستا و به دنبال تغییرات جدید شرکت کا اس ب ما نیز در تلاش هستیم. بتوانیم همین امکانات را برای کاربران خود ارائه دهیم زیرا که معتقدیم مردم ایران زمین همواره لایق بهترین ها هستند.